loading...
تیک تیک
mani بازدید : 86 پنجشنبه 27 مرداد 1390 نظرات (0)

اگه شكلات بودي شيرين ترين بودي. اگه عروسك بودي بقلي ترين بودي. اگه ستاره بودي روشن ترين بودي. و تا زماني كه دوست مني عزيزتريني

 

 

 

انالله و انا الیه راجعون

فرستنده این پیام از دوریتان جان داد

 

 

شوق ديدار تو را قاصد بيراه چه داند ؟

آنقدر شوق تو دارم كه خدا مي داند

 

 

حسرتي گر به دلم هست همان دوري توست، من پرستوي خزان ديده وخاموش توام

 

 

در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد / در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد / آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد / آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

 

 

دراين دنيا نكردم من گناهي

فقط كردم به چشمانت نگاهي

اگر باشه نگاه من گناهي

مجازاتم بكن غير از جدايي

 

 

آدم عزيزانشو فراموش نميکنه بلکه به نديدنشون عادت ميکنه.....تقديم به کسي که عادت به نديدنش مثل فراموش کردنش غيرممکنه

 

 

دوستت دارم چون تنها ترين فکر تنهايي مني.دوستت دارم چون زيباترين لحظات زندگي مني.دوستت دارم چون زيباترين روياي خواب مني.دوستت دارم چون زيباترين خاطرات مني.دوستت دارم چون به يک نگاه،عشق مني

 

 

عشق در حيطه فهميدن ما نيست بيا بر گرديم آسمان پاسخ پرسيدن ما نيست بيا بر گرديم گريه هامان چه قدر تلخ ببين رنگ ترحم دارد تا زمين دشمن خنديدن ما نيست بيا بر گرديم

 

 

چه ميهمانان بي دردسري هستند عاشقان  نه به دستي ظرفي را چرک ميکنند نه به حرفي دلي را آلوده تنها به شمعي قانعند و اندکي سکوت

 

 

وقتي اشكهايم بر روي زمين ريخت تو هرگز نديدي كه چگونه مي گريم . تو دلم را با بي كسي تنها گذاشتي و چشمانم را به انتظار نگاهت گريان گذاشتي

 

 

گفتمش آغاز درد عشق چيست؟ گفت آغازش سراسر بندگيست گفتمش پايان آن را هم بگو گفت پايانش همه شرمندگيست گفتمش درمانش را بگو گفت درماني ندارد و بي دواست، گفتمش يک اندکي تسکين آن گفت تسکينش همه سوز و فناست.

 

 

بالا تر از آسمان جايي نيست زيبا تر از گل چيزي نيست عزيزتر از تو کسي نيست .

 

 

خودم عهد بستم بار ديگركه تورا ديدم،بگويم از تودلگيرم. ولي باز تو را ديدم و گفتم : بي تو ميميرم

 

 

عاشقان تو همه نام و نشاني دارند آنکه در کوي تو بي نام ونشان است منم

 

 

هنوز ريشه زاييده در بهار مني به باغ عشق گل سرخ اعتبار مني شب و غروب و کف و باد و موج مي ميرند تو اي کرانه آرام ماندگار مني

 

 

من روی تو یه حساب دیگه باز كرده بودم. . . . . . . ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم تو یه آدم دو رویی هستی. . . . . یه روت گله و یه روت ماه...

 

 اس ام اس و آف عاشقانه

زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

 

 

وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم نیستی, وقتی نیستم هستی ای همه ی نیست شده ی هستی من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی

 

 

هنوز در پی جراح زبر دستی میگردم که سرنوشت مرا به تو پیوند بزند...

 

 

دفتری که بسته شد دیگه بازش نکنید... قلبی که شکسته شد دیگه نآزش نکنید...!!

 

 

اگر........ .......اگر سهم من ........ ......از این همه ستاره ....... .......فقط سوسوی غریبی است...... ........ غمی نیست. ........... همین انتظار رسیدن شب برایم كافیست...

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

تو آسمون؛ همیشه؛ از یه ارتفاعی به بعد؛ دیگه هیچ ابری وجود نداره؛ پس هر وقت آسمون دلت ابری شد؛ با ابرا نجنگ؛ فقط؛ اوج بگیر......

 

 

شبي از شبها تو به من گفتي كه شب باش: من كه شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به اميدي كه تو فانوس شب من باشي

 

 

مهر يه چيزيه مهربوني يه چيز ديگه، عشق يه چيزيه عاشق شدن يه چيز ديگه، قلب و دل يه چيزيه اما توي قلب تو جا شدن يه چيز ديگه

 

 

آسمونتم مي تواني هميشه بارونو تو چشمام ببيني. زمين مال زمين خوارها ،فضا مال فضا پيماها ، فقط تو مال من

 

 

همه زندگي فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بيام ولي خودم مي خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتي هم که ديگه نباشي منم ميرم

 

 

زندگي زيباست زشتي‌هاي آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگي آب رواني است روان مي‌گذرد... آنچه تقدير من و توست همان مي‌گذر

 

 

گفتي که دنيا را پر از غم دوست داري پس مطمئن هستم مرا هم دوست داري گفتي نميخواهي ببارم عشق اما شعر غريبي را که گفتم دوست داري

 

 

روز اول شوخي شوخي جدي شد شوخي ترين جدي عمرم دوست داشتن تو بود و جدي ترين شوخي عمرم از دست دادن تو

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

دوستي شايد عشقست که ميسازدو ميسوزد و شايد ترانه ايست که هر دم آوايش در دل جاريست ليکن هر جه هست زيباست

 

 

هيچ وقت با خودت فکر کرده اي که انتهاي اين عشق ها چيست خرد شدن معشوقه هاي بي پروا و کم سو شدن اميدهاي پوشالي و چيزي که آغاز شد بايد پايانش را هم باور داشت

 

 

من بي تو يک بوسه ي فراموش شده ام؛ يک شعر پر از غلط؛ يک پرنده ي بي آسمان؛ يک نسيم سرگردان؛ يک روياي نا تمام

 

 

صداي يک بوسه به بلنداي صداي گلوله ي توپ نيست اما انعکاس آن مدت زيادي باقي خواهد ماند؛پس عزيزم مي بوسمت تا صداي عشق من تا مدت ها در قلبت انعکاس داشته باشد

 

 

 

1 همیشه یک است! شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر از 1 عدد باشد

اما بعضی اوقات میتواند خیلی باشد....

1 نگاه

1 دنیا

1 سرنوشت

1 خاطره

و 1 دوست....!

 

 

چه  بسا اشخاصی که تنها با طنین صدای کلنگ گورکن از خواب غفلت بیدار می شوند

 

 

صداي چک چک اشکهايت را از پشت ديوار زمان مي شنوم و مي شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، براي ستاره ها ساز دلتنگي مي زني و من مي شنوم مي شنوم هياهوي زمانه را که تو را از پريدن و پرکشيدن باز مي دارد آه ، اي شکوه بي پايان اي طنين شور انگير من مي شنوم به آسمان بگو که من مي شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و مي شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني

 

 

وقتي به دنيا آمدم با چشماني اشكبار آمدم به گريه ام خنده ها كردند خنده ي تلخ آن ها از گريه ي من غم انگيزتر بود زندگي را با گريه آغاز كردم

 

 

انديشيدن به پايان هر چيز شيريني حضورش را تلخ مي كند... بگذار پايان تو را غافلگير كند درست مانند آغاز

 

 

مي خواستم زندگي كنم در را بستند،مي خواستم ستايش كنم گفتند خطر ناك است،مي خواستم گريه كنم ،گفتند بهانه است،مي خواستم بخندم گفتند ديوانه است،به راستي سخن گفتم گفتند بيهوده است پس فرياد كشيدم..........زندگي را نگه داريد مي خواهم پياده شوم

 

 

من به این مهر سکوت ؛ من به این تاریکی ؛ من به ما ؛ من به فرسودگی ذهن خودم

معترضم که چرا ...........

شوق آغاز مرا

و منی چون من را ز خودم دزدیدند

به کجا بر گردم ؟

حق برگشتن را زتنم دزدیدند

 

 

قطعه‌اي از شاهكار ادبي یک ترک : شب بود و خورشيد به روشني مي‌درخشيد، پيرمردي جوان، يكه و تنها با خانواده‌اش در سكوت گوش‌خراش خيابان قدم‌زنان ايستاده بود

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

 اگه قرار باشه بین موندن در کنار تو و رفتن به بهشت یکی رو انتخاب کنم تو رو انتخاب میکنم چون بی تو بهشت برین زندان من است

 

 

چقدر دوست داشتم یك نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟ چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟ اما افسوس ... هیچ كس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره . اری با تو هستم .. با تویی

 

 

زندگی سر گذشت در گذشت آرزوهاست

 

 

تنها راه تغيير عادتها، تكرار رفتارهاي تازه است.

 

 

روی هر شانه سری تکیه کند وقت وداع .... سر ما وقت وداع بر سر دیوار دل است

 

 

ازش پرسيدم تو به خاطر چي زنده هستي؟ در حالي که اشک تو چشماش جمع شده بود گفت : به خاطرکسي که به خاطرهيچ زندست... 

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

وقتي معلم پرسيد عشق چند بخشه سريع دستم را بالا بردم و گفتم يک بخش ولي از وقتي تو رو شناختم فهميدم عشق سه بخشه

 عطش ديدنت... شوق بودنت...و اندوه بي تو موندنت

 

 

به همان قدر که چشم تو پر از زیباییست   /   بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهاییست

 چند وقت است که بازیچه مردم شده ام   /  گر چه بازیچه شدن هم خودش دنیاییست .

 

 

در اين شب ها چه خاموشم /به ياد تو هم آغوشم/به من گفتي وفادارم/چه شد کردي فراموشم

 

 

تو را گم مي كنم هر روز و پيدا مي كنم هر شب .. بدين سان خواب ها را با تو زيبا مي كنم هر شب

تبي اين كاه را چون كوه سنگين مي كند آنگاه ...چه آتش ها كه در اين كوه برپا مي كنم هر شب

 اس ام اس و آف عاشقانه

 

عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم ، که در همسايه‌ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عيش و نوش ميديدم ، نخستين نعره‌ی مستانه را خاموش آندم بر لب پيمانه ميکردم

 

 

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت مارا

ولی من باز پنهانی تورا هم آرزو کردم

 

 

شعر زیبا برای اس ام اس. شعر عارفانه و قشنگ. شعر برای عشق

من نه مرد عشقم نه هلاک رفاقت

فقط یه دل میخوام تو دنیا که رو قولش بمونه تا به قیامت

 

 

چه کسی میداند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟

چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟

پیله ات را بگشا، تو به اندازه ی یک دنیایی!!

 

 

تو درمان منی، من غم ندارم

تو ایمان منی، من کم ندارم

اگر درمان تویی دردم فزون باد

اگر عشق منی، عشقم جنون باد

 

اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام اس عاشقانه. اس ام اس عشقولانه

 

صدایم کن صدای تو ترانست

کلامت آیه های عاشقانست

تو را من سجده سجده میپرستم

که سر در خاک بر زانو نشستم

 

 

گریه هایم بی صداست

عشق من بی انتهاست

رد پای اشک هایم را بگیر

تا بدانی خانه ی عشقم کجاست

 اس ام اس و آف عاشقانه 

 

صدایم کن صدای تو ترانست

کلامت آیه های عاشقانست

تو را من سجده سجده میپرستم

که سر در خاک بر زانو نشست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 2,470